istiden?

imorse när jag vaknade hade jag så jävla ont i ryggen... jag blir galen snart!
som tur var påminde vikky mig om samtalet jag skulle ringa innan jag somnade om,
så jag ringde sen somnade jag inte om utan låg och funderade..

idag har jag jobbat, sen var jag och kollade på en kavaj till nyår men jag är tveksam om jag ska köpa en.. köpte dock ett par nya vantar för mina sista pengar eftersom mina andra försvann igår? jag ska fan sättas upp efterlysningslappar...
nu kom jag och vikky nyss till frösön igen, så nu sitter vi här och ska försöka plugga med ida!
denize jobbar och kommer väll hem ikväll någong gång.

det är seriöst typ istiden ute!!!




denna sötsak har jag önskat mig i julklapp iår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback