istiden ute, helt seriöst

först och främst..
du är den största idioten jag känner,
jag hoppas att du är riktigt nöjd nu, och du kan fan dra åt helvete..
JAG HATAR DIG



igårkväll kom ida hit till vikky och skulle sova också, så jag har skedat med henne hela natten! mjao..
imorse vaknade vi och låg och pratade ett tag, sen gjorde vi oss iordning och gick och åt, och sen gick vi på stan en sväng, mötte pamela gjorde vi också :)
jag köpte ett balsam för 114:- det var det enda jag köpte, men det räckte nog gott och väl måste jag säga..






nu sitter jag & vikky och läser fjortislåtar,
ikväll ska vi åka till mig med steffen och hämta lite grejer som vi behöver.
sen ska vi hämta ida och hennes packning, ikväll ska vi dricka lite vin och måla naglarna! myspys.



jag älskar dig, vad med ska jag säga?

puss och tack för att du finns!

<3

2009-12-29 | 18:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback