imorgon kan man säga att imorgon kan man säga att imorgon kan man säga att imorgon är det julafton..

nu har vi kollat på next, jag missade slutet men det gör inte så mycket.

nu ska jag försöka sova, tror faktiskt att det inte kommer gå så bra.. men jag har ju jullov så det gör ingenting!
imorgon ska jag på stan med älsklingen, vi kommer inte träffas sen förän efter nyår typ :( hon ska ju vara i stugan på nyår medan jag ska vara långt borta också!
längtar hur som helst asmycket tills nyår, det ska bli så ROLIGT!

nej, nu orkar jag inte vara vaken längre!
godnatt



hittade lite bilder sen förra hösten tror jag det var, gosigt.

åh va fint hår du hade=)

2009-12-21 | 09:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback