ibland när jag säger vad jag tänker märker jag att jag inte tycker så..

åkte in till stan i eftermiddags trots värken i ryggen..
mötte mamma av en slump och vi köpte kläder åt faster & ninni tills kalaset på lördag, mycket fina grejer blev det!
sen köpte jag äntligen skorna som jag kollat på typ hela hösten.. känner mig jävligt nöjd nu när dom äntligen står här innanför dörren!
sen köpte jag något klegg på apoteket som jag smörjt in ryggen med, nu håller jag tummarna för att det blir bättre!

efter att pappa slutat jobba hämtade han upp mig, sen åkte vi ner på stan och mötte upp resten av la familia.
sen splittrade vi oss två & två och handlade hej vilt!
jag har hunnit med det jag ska till jul iallafall, superskönt!
det är klart med julklappar till hela familjen, både hos mamma & pappa, sen har jag köt julklapp till lilla julafton med tjejerna imorgon!

förutom skorna köpte jag två armband och en foundation åt mig själv! skulle köpa hårspray också men det glömde jag helt bort..

när vi kom hem fungerade inte internetet så jag kunde inte jobba med psykologiarbetet heller, och jag är seriös! internetet fungerade verkligen inte.. haha..

imorgon är det skola för första gången på två veckor och två dagar! men jag känner mig redan spyless... kan det inte bara vara slut föralltid snart!? åhh..
efter skolan ska jag till ida och plugga, sen är det lilla julafton med tjejerna på kvällen, och efter det ska jag sova hos lotta!
på torsdag ska jag och småsystrarna få nya shoes av pappsen, det längtar jag tills! man kan ALDRIG få för många skor, så är det bara!

nu ska jag dricka te, läsa veckorévyn och lyssna på milow,
det börjar bli en kvällsrutin, inget negativt med det!
sen ska jag sova för att släpa mig iväg till skolan imorgon, bläää...
på fredag behöver jag bara släpa mig upp och sätta mig på tåget mot stockholm igen, det känns bra nog mycket trevligare!



nu är det snart jul & nyår gott folk,
nyår längtar jag tills enormt mycket faktiskt..


just det..
när jag och moa gick på stan idag pratade vi om en kille som vi faktiskt snackar om rätt ofta tror jag,
och jag kan väll inte säga att vi snackade skit direkt.. men det kanske inte var så positiva saker, hur som helst när vi står där och pratar inne på en butik, så står hans syster en liten bit bort.. vi trodde på största allvar att vi skulle dö av både skratt och pinsamhet.. fyfan, inte okej!

nej.. nu mot tekoppen & veckorévyn!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback