hotel room service

det vart en riktigt sen natt för vissa av oss inatt, med andra gick och la sig i tid.
jag, vikky & stefan satt uppe till halv fem tror jag? och kollade på.. öh... film? jag & vikky blev nästan galen där ett tag och flaskan var det synd om.. hahaha!
jag somnade till emellanåt tror jag, och jag hade så ont i ryggen & öronen att tårarna nästan kom! blää..

vid tio imorse väckte denize oss, så då gjorde vi oss iordning och åkte till skolan medan vikky som är ledig åkte hem och duschade och grejade på.

idag hade vi dramaredovisning och vi fick MVG på uppgiften, och eftersom vi fick MVG på den förra stora dramaredovisningen känns de ganska lovande! men sen finns det ämnen som jag känner att jag typ skiter i just nu också.. svenska, filosofi, fritidsturism, psykologi, och litteraturkunskap.. det var typ alla förutom draman, haha.. dessutom försvann mina vantar på draman idag, och jag skulle gärna vilja ha tillbaka dom, jag fick dom av mamma i förrgår..

nu har vi kommit hem och jag har varit ut med vovven, den filmen som är favoriten just nu går för tredje gången i dvd-spelaren på två dagar typ, men den är ju så... spektakulär?

nu ska vi snart städa litegrann, sen laga tacos!
ikväll blir garanterat en lugnare kväll än igår..

och nu lite fakta som vi roat oss med senaste dagarna..

vad är det för likhet mellan en räka & en man?
- allt är njutbart utom huvudet.

vad är det för likhet mellan en delfin och en man?
- det sägs att dom är intelligenta, men ingen kan bevisa det.

vad är det för likhet mellan en video & en man?
- framåt, bakåt, framåt, bakåt, stop, eject.

varför kan inte en man vara både snygg och intelligent?
- därför då skulle han vara en kvinna.

varför är en mans hjärna stor som en nöt?
- för att den är svullen

varför är batterier bättre än män?
- därför att dom åtminstonde ha en positiv sida.

varför är män som bokstaven Q?
- en stor nolla med en liten svans.

vad vill du aldrig höra under ett bra samlag?
- älskling, jag är hemma nu!






hur ska detta gå...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback