hey boy

efter mycket kånkande och bärande av väskor och ett hejdå till pappsen kom jag äntligen upp till vikky med mina sju väskor..
så nu har vi packat upp, packat och packat om!
senare mötte vi upp pamela på pause för att sitta där i någon itmme och snacka skit, det finns många idioter i denna stad!
sen åkte vi runt med bettan och sladdade lite, och nu sitter vi hemma hos pamela och ska sjunga singstar, vilket jag starkt känner att jag kommer förlora på mot dess sjungande pinglor.. haha!

imorgon ska vi på stan igen, förmodligen handla upp någon hundring till, suck..
på onsdag morgon är det avfärd 08.00 från stan,
men imorgon kväll blir en underbar myskväll först, det kommer bli fnissigt som tusan..




årets härligaste bild!
xoxo, ladies


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback