gråt aldrig över en kille, tänk på mascaran

gick och la mig ganska tidigt igår,
somnade dock inte förän imorse.. halv fyra var klockan när jag kollade på den sista gången!
sen kom mamma och väckte mig vid halv tio typ, det tackar vi för!
sen åkte vi till stan, sen skjutsade hon mig och mina väskor till pappa, och nu sitter jag här med världens största resväska + världens mest packade handväska.. vad ska jag göra idag?
dessutom har jag så enormt ont i ryggen, alltså typ hela högra baksidan, och sen runt och typ fram till lungan, det gör ont att andas in typ.. jag måste ha sträckt mig eller något. väldigt ovan känsla iallafall, har aldrig haft ont i ryggen förut tror jag?
dessutom hjälpte jag mamma att lyfta på två garderober på släpvagnen, som om det skulle göra saken bättre..

nu ligger vovven och sover vid mina fötter,
han vart faktiskt väldigt glad när jag kom hem, och jag hade typ glömt bort att han fanns.. haha!

nej, nu måste jag börja packa upp..
och faktiskt är det skönt att vara tillbaka på mitt rum här igen,
det här är mitt rum, har alltid varit, kommer alltid att vara!
allt är som jag vill, allt är gjort som jag valt det, och allt har jag nästan gjort själv!


 

jag gjorde valet och valde bort en vänskap igår också,
det kändes tungt när jag vaknade..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback