gladare tjej

världens bästa julafton & jordens nöjdaste tjej!
jag har fått precis allt jag önskat mig förutom en hund, men det gör ingenting!

jag kanske ska berätta lite sen igår eftersom min dator gick sönder och jag inte kunnat uppdatera..

på eftermiddagen kom adam & lizette hem till oss och sen åt vi julmat med morfar.
på kvällen spelade vi bingolotto, då jag & lizette var ett nummer från att vinna en solresa värd tjugotusen typ.. lite surt sådär, hatar bingolotto!

när alla gått och lagt sig kunde jag som vanligt dagen innan julafton inte sova.. men somnade tillslut inatt någon gång, efter att ha lyssnat igenom thåströms skiva sex gånger eller vad det var, haha.

imorse ringde klockan halv sju och jag klev upp och hoppade in i duschen,
sen öppnade jag lite paket och gjorde mig ordning för julfrukost!
efter frukosten var alla fina och klara, och vi öppnade massa julklappar!
jag är sjuuukt nöjd för allt jag fick och det verkar som mina julklappar uppskattades som tusan av mottagarna, och tur är väll det!

jag har haft en supermysig morgon med min familj i fugelsta, puss till er alla...




vid tio imorse kom skjutsen från grytan och hämtade oss och morfar för att åka till häggenås och träffa moster kicki och äta lite jullunch :) där fick vi julklappar och skrattade som tusan.. efter någon timme somnade både jag, olle, moa & molly i soffan som fyra små bebisar, men det var tydligen välbehövligt..
vid halv två åkte vi därifrån och var hemma vid tio över två ungefär. då satte vi oss i vardagsrummet och hamnade mitt i någon film om maria & josef som faktiskt var riktigt spännande! dock fick vi avbryta eftersom kalle började klockan tre!
efter kalle blev det julmiddag och mys, och efter det så blev det paketöppning igen!
jag fick ännu en gång superbra julklappar som bara var perfekta! tack mamma & anna
vid nio åkte mamma på jobbet & morfar åkte hem, då satt vi övriga oss och kollade på stuart little som är världens gulligaste film! sen skulle vi spela med andra ord, och då fick vi skratta som faaan..

jag förklarade för moa att ordet var:
- detta är en tjej som bor i ett kloster och älskar gud, hon är alltid klädd i svart!
och moa svarar skrikande:
- emo!

nu ska jag ta på mig min nya hellokitty-pyjamas och gå och sova, sjukt trött nu!
imorgon ska vi åka tillbaka till pappa och jag ska fixa med alla julklappar sen ska jag börja packa till nyår, annars kommer jag få stresspacka på måndag innan vi ska till denize!
på lördag ska vi åka till stan och umgås, snölekar som vanligt och sen middag!
jag längtar efter jocke så himla mycket och jag längtar verkligen tills på lördag, och jag hatar att han är borta och rullar runt i snön och leker soldat jämt.. men men!

nej seriöst.. nu ska jag gå och sova! eller först ska jag kolla upp massa nummer som jag fått massa sms av idag som jag inte känner igen, och det är inte bara godjul-sms heller..?



bobby-produkterna, hur nice är inte det? jag ska duscha hela dagen imorgon..







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback