:(

jag hatar lumpen, och jag hatar boden, och jag hatar all den där skiten..
jag längtar efter jocke så himla mycket nu, och då hjälper faktiskt inte en telefon speciellt mycket!

jag somnade för en halvtimme sen kanske, sen vaknade jag och var kissnödig, som vanligt..
kikade lite på dhw som ninni hjälpte mig att spela in eftersom jag var tvungen att kolla på andra avenyn,
men nu orkar jag inte kolla på dhw längre eftersom jag somnar var femte sekund..

imorgon blir det till att chilla med min goa emma,
sen massa vin med manda och uppsala-lantisarna! <3





du förresten glöm inte å säg att
det finns saker som han sagt
som jag alltid ska ta med mig
han kunde va så briljant

jag vet han tror mitt hjärta
är en död o iskall sten
säg att inget kunde vara mera fel än just det
det är bara att om jag skulle gett
allt det han ville ha
skulle ingenting av det han älskade
från början
till slut blivit kvar





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback