en gång till!

hinner uppdatera en gång till innan jag åker hem, planet går nu om exakt åttiofem minuter!
träffade tjejerna på stan idag, vi gick och fikade och jag köpte en väska, sjukt snygg!
väskan skulle manda bära eftersom jag redan hade så tung packning i form av mitt handbagage! resväskan var redan på bromma så den slapp jag släpa på.. iallafall så sa vi hejdå och allting i alvik, jag satt mig på bussen och tjejerna åkte tväris tillbaka till stan.. fem minuter senare får jag sms av ida att vi glömde väskan, haha.. den hängde fortfarande på mandas arm!! aja, får den på fredag istället :)
det var helt underbart att kunna säga vi ses på fredag när vi skulle säga hejdå, tror jag ska önska mig ett guld-årskort på SAS utav pappa i julklapp.. moahahaha! man kan alltid önska sig!

har fått erbjudanden om både basket, utgång & annat trevligt ikväll,
men avböjt allting för jag ska mysa med mamma & anna ikväll!
vi ska köra i hundraåttio hem från flygplatsen så vi hinner se på idol, hahaha!

på stan idag gick vi förbi någonting riktigt roligt också, fifan vad vi skrattade!
manda tog en bild, så jag får lägga upp den här någon gång så ni får se, lite svårt att förklara..
förstår bara inte varför dom var tvungen att ta mitt namn som exempel!? haha..

nej, nu ska jag & faster  dricka lite kaffe, sen ska vi gå mot in-checkningen..
nu måste jag sakna henne en hel vecka!!! jobbigt det börjar bli dehär nu..



manda du har verkligen en crush på granlund, jag vet det!



men de är ju granberg! :D vi ses på fucking fredag, biljard o sen harry b fucker jameees! saknarey mitt hjierta :D

2009-12-08 | 10:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback