du om någon borde förstå, att man inte gör såhär mot mig..

nu har jag duschat, packat & målat naglarna, dock han jag aldrig kolla på glee..
sitter fortfarande och lyssnar på melissa horns nya album säg ingenting till mig, så himla bra!
nu funderar jag på att sova snart.. klockan ringer ju senast halv fem imorgonbitti, så jag skulle nog behöva sova! men varken jag eller lillebror sover, vi sitter och töntar oss i chatten på fejjan, och han har inte ens packat... haha!

känns skönt att ha allting klart eftersom jag ska upp så tidigt imorgon, för jag vet att jag kommer vara så sjukt trött.. dessutom ska vi göra frukost och grejer imorgonbitti innan vi åker härifrån, så vi måste kliva upp i tid!
så nu ska jag bara lyssna på några låtar till, sen ska jag sova..

STORASYSTER OCH LILLEBROR





nej för tusan!
jag måste putsa och impregnera min skor innan jag somnar..

jag kan sitta flera timmar
jag kan gå igenom allt
det tog slut för längesen
men du är överallt

och jag ska sakna dig imorgon
ja du vet hur jag kan bli




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback