detta händer inte mig...

det är inte sant! jag tror jag ska gråta ihjäl mig..

jag stod och bytte sängkläder och det blev så himla fint,
men rätt vad det var så puttade jag till min stora mugg emd vatten nedanför sängen med foten, och den välte och ut över golvet och datorn.. ÖVER MIN DATOR! det är fan inte sant..

jag bara kände hur paniken spred sig i kroppen och jag kastade mig in i garderoben och hämtade en handduk och på med den och börja torka datorn fort som fan, men det tog en minut så började den sega sig och la av sen...

så nu sitter jag här vid pappas stationära dator istället, fan det finns inte..
datorn plockade jag isär så mycket det gick och den ligger nu på handduk och förhoppningsvis försöker den torka, jävla helvetes förbannade kuk-helvete!

roligt att min älskade dator dör dagen innan julafton,
och det känns inte riktigt som att det är tajm att önska sig en ny nu när det är tio timmar kvar till julafton precis..
jag blir så less på mig själv och mina jävla fötter, ska fan kapa av mig dom så fort som möjligt! jävla skit...
den här kvällen är jävligt förstörd hittills! fyfan..

och alla bilder, alla miljoner bilder som är på den.. och alla texter & filmer, all musik och alla minnen finns ju i den.. fan kan jag få spola tillbaka tiden och flytta vattenmuggen det första jag gör kanske? ÅHH...



all i want for christmas is a new computer...


åh min älskade frida, fan vad jäkla trist! :( fast är tror nog inte du bör kapa dina fötter, de är ju redan så små.. :) <3

2009-12-24 | 00:29:28

Jaj Frida du har tur om du fixar detta..jag skulle ta en slurk på min ramlösa..men hade hål i läppen så det hamnade på tangentbordet...Hmm i två månader fick jag använda mus till min bärbara för att det skulle funka...Men nuuuu funkar den som den ska igen....Skam den som ger sig...God Jul å hälsa dom i Grytlappen :-)

2009-12-24 | 00:46:23

nej! faan va jobbigt, jag tkr verkligen synd om dig:(men man vet ju aldrig vad tomten kommer med;)



god jul Frida! puss älskade vän! <3

2009-12-24 | 01:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback