det är någonting du lämnat kvar

jag har legat rakt upp och ner på sängen och stirrat upp i taket i över en timme nu..
jag har nynnat på en och samma låt och jag har funderat så hjärnan brunnit typ, och jag har kommit fram till att..



jag försökte ljuga för mig själv, för mamma och för hela världen tror jag.. men det är faktiskt så att:

det hjärta som verkligen älskat aldrig glömmer och den kärleken som kommit som hastigast tar längst tid att komma över



thåström - karenina

mitt pussel blev aldrig klart
jag ser ditt hjärta brinner svagt
som en cigarett i mitt askfat

det var visa ord! :)

2009-12-25 | 21:40:04

Ja gumman,livet är inte lätt på någevis.

Men snart är du uppe på vägen igen,du har kört i diket ett bra tag nu och snart är du uppe på vägrenen..sedan påfarten upp till själva vägen..sedan ligger du tryggt på VÄGEN och cruisar och äger igen..tills nästa smäll..POOF...ner i diket å harva,vägrenen,påfarten bla bla bla..det kallas LIVET gumman min.



Puss puss puss

2009-12-25 | 21:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback