det är ett kallt krig

jag har tappat räkningen på hur många gånger thåströms nya skiva har gått i stereon nu sen jag fick den,
men det är samma känsla varenda gång, och den känslan jag har i kroppen när han sjunger den kommer sällan kan jag med säkerhet säga..
det är som att han stänger ute alla som vill mig illa, alla som sårat mig, och allt ont i hela världen ungefär..
och jag tänker på i somras när jag, richard och marcus såg thåström på yran.. alltså den känslan är helt obeskrivlig, och så lycklig tror jag knappt jag varit någon gång..

idag får vi middagsgäster, jag trodde julen var slut? skämt å sido..
imorgon ska jag på stan med frugan som äntligen kommer hem från stugan ikväll!
sen ska jag hem och packa klart, få skjuts av pappa med all min packning till vikky, sen ska jag förmodligen packa om ett par gånger innan stefan hämtar oss på onsdag morgon tror jag det blir..
sen börjar äntligen nyårsveckan, fifan vad jag LÄNGTAR!



tror bestämt jag måste kolla på wild child ikväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback