dan före dan

imorse åkte jag och småtjejerna ín till stan,
och i stan var det värsta stressen någonsin...
jag köpte nya hörlurar och ett nytt hellokitty-läppsyl eftersom det jag fick av ida är slut :(
sen fick jag en liten julklapp i förtid av mamma & anna också! dust-it och thåströms nya skiva, så nu är det en lycklig tjej som spelar thåström på högsta volym så pappa blir jättearg, hihihi..

när vi kom hem från stan klädde vi på oss allihopa och gick ut och lekte,
sen gick vi till kyrkogården och tände ljus hos farfar, morbor axel, svea och erland,
och som vanligt fällde jag några tårar.. jag tycker det är så himla sorgligt!

nu ska vi göra oss iordning och äta julmiddag redan ikväll, lizette kommer också hit snart.
imorgon är det uppstigning klockan sju, julfrukost & paketöppning. sen kommer mamma och hämtar oss för jullunch hos släkten i häggenås, sen iväg till grytan på kvällen för mer paketöppning, julmiddag & mys!
jag längtar verkligen efter morgondagen..

nu ska jag bädda i mina julsängkläder som jag köpte för några veckor sen,
sen in i duschen och sen ska jag ta på mig min nya tunika som faktiskt är så himla fin!









nej, nu har jag lite brådis!
men tack för julklappen ännu en gång mamma & anna, superglad tjej!

all i want for christmas is you


Thåströms nya snurrar här med... Första gången på många många år som jag får en 'riktig' skiva i julklapp... Men den är bara så skön!

2009-12-27 | 19:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback