börjar bli klar nu...



det enda som inte ligger i väskan, eller väskorna kanske jag ska säga.. är vantarna och mössan! vantarna ligger i ett vattenbad och ska handtvättas av min kära far eftersom dom vart lite sotiga igår.. mössan glömde jag hos jocke så den ska vi svänga förbi och hämta imorgon innan jag ska till vikky!
men annars är jag i stort sett klar.. det är bara några baginboxes och glasflaskor som ska ner, men sen är det check! allting klart! nöjd tjej..
som vanligt glömmer jag alltid någonting, men det är tur jag har min almanacka så jag får med mig allting, hahaha!

kom på att cornelia lånat min rosa plattång ett bra tag nu, men eftersom hon fick en egen i julklapp så fick jag igen den nu, så välkommen tillbaka till mitt rum plattisen!



nu ska jag inte göra ett skit på tjugo minuter, sen ska jag koka lite te och kolla på filmen på fyran klockan nio.
ha en trevlig kväll!



back in the days
det var när allting var bra
och jag kommer ihåg allting som om det var igår
och jag kommer alltid minnas allt, det spelar ingen roll hur många år det går

åh frida, det gör ont i mitt hjärta att se de där halsbandet.

jag älskar dig, världens bästa

2009-12-27 | 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback