baby don't worry, you're my only..

sista uppdateringen nu innan jag flyger sextio mil och landar hemma igen!
jag har verkligen haft det hur bra som helst, och veckorna har bjudit på både efterlängtade saker och minst anade saker.
nu ska jag packa ihop mina smågrejer och åka in till stan och träffa tjejerna, sen ska jag ut till bromma och träffa faster och säga hejdå till jari & yvonne tänkte jag.

igår var jag så himla trött.
kollade på mammas pojkar och kämpade för att hålla mig vaken, och jag klarade det!
förstår inte varför jag älskar programmet så mycket!?

min ögonfransböjare gick precis sönder också..
dessutom var den från bodyshop så lite sur blev jag faktiskt, men men.. fram med plånboken och köpa en ny bara, pengarna bara flyger iväg.. inte bra!



haha, ååh ibland är jag bara så himla rolig!

nej, nu måste jag hoppa in i duschen och sen åka till stan,
pussas & kramas med brudarna, sen gråta som vanligt, och längta tills nästa vecka när jag kommer tillbaka igen!

I can't go any further then this
I want you so badly, it's my biggest wish
I spent my time just thinkin, thinkin, thinkin about you
Every single day yes, i'm really missin' missin' you
And all those things we use to, use to, use to do



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback