argare tjej

jag har följt mammas pojkar med hela hjärtat och jag har haft mina favoriter hela vägen, och alla tre kom till finalen.. men fyfan vad irriterad jag är på både bobby & christian, jävla nötter...
dom valde två ytliga, falska läppglanstuber.. ååååååh! jag vill bara skrika typ.. haha, vilken såpa-nörd jag är..
jag fick fälla några tårar iallafall, men jag är glad att tim valde moa!

men bobby, som valde helt fel...
detta läste jag på tv4 nyss!

Bobby Haddad reste hem till Göteborg efter Mammas pojkar och Julia till sin lägenhet i Stockholm. Men visst fanns det känslor kvar. Det verkar dock som om de två har lite olika syn på sitt förhållande.

När tv4.se når Bobby Haddad är han ganska upprörd över Julias beteende.
- Senast hon ringde bad jag henne att aldrig ringa mig igen och slängde på luren.

Vad är det då som har rört upp sådana starka känslor hos Bobby?

Det började när Bobby bestämde sig för att flytta upp till Stockholm.
- Jag sökte upp Julia men hon var jättesvår att få tag på. Jag ringde och ringde men fick inget svar och när jag till slut nådde henne var hon med en annan kille.

Julia har sin version av vad som hänt.

- Vi har lite olika sätt att se på vad som egentligen är ett förhållande, säger Julia.
Jag hade dejtat två killar innan jag reste ner till Marbella och när jag kom hem igen fortsatte jag att träffa dem. I Sverige är det inte fel att dejta flera samtidigt men det blev nog en kulturkrock för Bobby. Jag berättade dock för honom för jag ville vara ärlig.

AHH!!! arg fiffi..

men jag kanske ska skriva något positivt också!
melissa horns nya album, vilken klockren pärla.. låtarna bara sätter sig i mitt hjärta som vanligt! och eftersom jag bara har 26,50:- just nu, så ska jag vara snäll i helgen och fråga mamma om jag kan få den nya plattan av henne, hihi..



nu ska jag fika med pappa, ulrika & olle.
sen ska jag kolla en snabbis på glee, sen hoppa in i duschen och sen soooova...
imorgon tänkte jag skriva min psykologiuppsats på tåget, eller jag försöker peppa mig själv till att göra det..


melissa horn - vem lämnade vem

Jag grät och vi kysstes, fast jag borde ha bett dig gå.
Och jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmågan att förstå..

- de bästa raderna jag hört på länge...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback