aj aj aj..

alltså vad är det med min rygg!? nu gör det nästan så ont att tårarna kommer.. jävla fan!
åker inte med till åre imorgon, stor mening att bada när man inte kan kliva upp ur sängen knappt..

jag har sett flickan som lekte med elden ikväll, na jävulst  otroligt bra men lite roligt att paolo roberto var med...?
nu har jag gjort en kopp te och kollar på senaste wallanderfilmen, lika bra som alla andra!

om ryggen är bättre imorgon eftermiddag tar jag bussen in till stan och möter upp marieby-familjen, julklappsshopping liksom.. man kanske skulle gå till någon som kan bryta min rygg till rätta?

nu ska jag sova om några timmar,
ska först se klart wallanderfilmen, sen ska jag även se senaste americanpie-filmen, tjohoo!



the smell of your skin lingers on me now..

the path that I'm walking, I must go alone.
I must take the baby steps till I'm full grown, full grown.
fairytales don't always have a happy ending, do they?
and I forsee the dark ahead if I stay







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback