grasiöst gumman

idag åkte vi iväg och klippte oss! jag, moa & molly, träffade den här sköööna killen hos eva också!




efter det åkte jag hem till hanna och hämtade min moppe, fattade inte varför den inte startade då jag insåg att jag inte vridit om nyckeln, GG!
sen åkte jag till lugnvik och hämtade marre, sen åkte vi till kyrkan, supermysigt var det, tror tyvärr jag är mer kristen än vad jag tror, och alla andra tror också.. sen åkte vi på videoteket, jag hyrde twilight inför ikväll när jag, lotta & denize ska kika på film hos lotta och mysa, jag längtar! sen ringde mamma och gnällde på min mopedparkering i typ tjugo minuter, jag irriterad jag blir iblad, varför inte bara säga att jag inte kan parkera där för polisen kan ge mig böter, istället för att hålla ett föredrag tills man somnar...

nu är jag iaf hemma igen, har precis släppt ut gubben på gården, så nu sitter han och äter svartvinbärsblad som en tok.
jag ska nog försöka plugga lite körkort, jag har ju bil & allting nu så det är lika bra och ta det, hejja fiffi!
senare ska jag åka till lotta som sagt, ska väll kanske ta en bild eller två..

klippte lugg idag, ser ut som värsta fucktardet med på ngt sätt blev jag ändå nöjd :)




Where are you now?
When nothing is going right
Where are you now?
I can't see the light



Tack för att du är en sådan underbar vän,

tack för att du ville följa med till kyrkan idag.

Behövde någon där vid min sida :)

Du är guld värd.



Love you, always and for alltid <3

2009-08-13 | 20:54:48

hej hjärte fjärt, haha! är hemma nu, miiiiiiiiiissssssss yoooooooou! måste ses snart :)

2009-08-14 | 14:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback