män som hatar kvinnor

i fredags var de en hejdundrande rolig kväll & natt!
jag, ida, lotta, sandra, denize, miccis & vikky var hos ida och förade innan vi fick skjuts till marité, i en ganska najs bil.. dock glömde jag min telefon i bilen men den kom tillbaka efter några timmar!
efter lite stadsvandring och grejer gick jag, denize & ida hem till denize och sov!
när vi vaknade åkte vi på ica, sen kollade vi på film och myste!
senare åkte jag hem, och sen åkte jag på olles hockeymatch, och jag måste säga det.. hockey är mycket bättre att kolla på än innebandy, fotboll, handboll och hela skiten!

ikväll ska jag kolla på mamma & annas fotbollsmatch,
sen ska jag och brudarna kika på män som hatar kvinnor hos denize, sen ska jag sova där, äcklig skola imorgon ju.. skönt med sovmorgon iofs!

nu tvingar mamma mig att bygga ett vedtak, vad less jag blir! jag vill kolla på greys anatomy, faktiskt..

ciao



Hejja hejja gumman..."De ska böjas i tid de som krokigt ska bli"..bara att hänga i om man vill ha varmt om röven till vintern..;) å de vill vi juuh..;)

Puss puss

2009-08-30 | 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback