farväl yran 2009

nu var det ett tag sen jag skrev, men det har varit en hektisk yranvecka, men mycket trevlig!
kort sammanafattning nu..


TORSDAG 30/7
idag var jag ledig, eftersom jag jobbade gärnet onsdag istället.
mitt på dagen när vi vaknat och käkat frulle skulle vi åka till stan och köpa biljetter och handla mat, men då startar inte bilskrället... så efter någon timme lånade vi morfars bil, men då blev det bråk om vem som skulle köra istället.. weheey!
aja, så småningom kom vi hem, vi grillade god middag sen tog vi bussen till stan & björkbackaparken för att förfesta med brudarna, det var supernajs! jag, emma, jens, manda & johan gick hem till miccis en sväng med henne, sen satt vi oss i någon gränd, drack vin och lekte lodisar, men roligt var de!
sen gick vi in mot området, sahara hotnights körde fullt ös när vi kom in, och stämningen började komma.
då gick vi ner mot stråket, satt oss i allstartältet och tog en cider, sen var det dags för takida, bästa takida!
resten av kvällen gled förbi i full fart, och vi tog en galen taxitur hem, chillade ute ett tag, sen somnade vi.

FREDAG 31/7
vaknade och skulle gå in och duscha, hittade jens kallingar mitt på mitt rumsgolv, fick lite panik och funderade om jag fått en minneslucka, men jens intygade att det inte var så, sen garvade jag halva dagen..
åkte iväg och jobbade några timmar, sen åkte jag till mamma och hämtade lite kläder, tog in posten och vattnade blommorna. åkte hem igen, sen åt vi tacos i finvädret, umgick lite med lizzan, drack lite tequila sen åkte vi med pappa och lizettes kompis in till stan. ulf lundell spelade när vi kom in, jens var helt extas, haha. men han är najs uffe, riktigt najs.
det var inga fler viktiga band på fredagen, så vi hängde i mark-twaintältet och dansade hela natten, sen tog vi en taxi hem, och somnade.

LÖRDAG 1/8
överlycklig när jag vaknade, ikväll var det dags för thåström!
vi satt ute och mös tills bussen gick in mot stan, vi skulle till denize och förfesta.
först gick vi på daffys och käkade, dosan som plingar när maten är klar ringde, och manda säger:
- men vaddå? kommer dom inte ut med maten? det var roligt typ resten av kvällen. hahaha.
sen gick vi mot denize och förfestade i solen där, riktigt härligt.
sen slog paniken mig, jag trodde jag höll på att missa thåström, så jag slet med mig sandra och sprang in mot stan, träffade anneli som lugnt sa att han spelade 22.45 så det var tid kvar, paniken släppte och jag andades igen.
träffade richard & marcus, och nu var det äntligen dags, månader av väntan och sen stog han där på scenen, världens bästa. sandra var också med, men eftersom hon hatar thåström ville hon vänta längre bort.
jag, richard & marcus sjöng som idioter, och jag grät som en gnu emellanåt.
mitt i konserten sa jag till richard:
- fan, tänk om jag glömmer bort de här imorgon?
richard säger lugn:
- detta glömmer du inte, det är du, jag, marcus & thåström, det kommer du minnas resten av ditt liv.
och rätt hade han, jag kommer aldrig glömma, det var jag & dom tre bästa killarna i världen!
sen fick vi springa upp på presidentens tal, och sen var det lady gaga, som förövrigt sög, så sjukt sämst!
fick iallafall se pokerface med amanda, men annars var det sämst, jag & sandra stog en meter från staketet och folk var fan cp i huvudet, usch. helt plötsligt kom det fram två utlänningar och började klämma oss på brösten och slicka oss i nacken, en käftsmäll senare och en skrkande sandra drog vi oss därifrån, det är inte så konstigt att man tycker som man gör säger jag bara...
efter lady gaga tog vi en taxi hem, och somnade på stört, mer sliten än vanligt...

jag har tänkt hela helgen vad jag ska skriva i bloggen, kommit på tusen saker, men nu har jag typ glömt bort allting.
idag har jag jobbat, och ikväll ska jag vara hemma med k-fed, kolla på onetreehill och käka wasabinötter!

saknar min käre watson nu, dax att komma hem kanske... <3

BILDER SEN YRAN, ENJOY




nu ska jag laga mig lite sen middag,
xoxo bitches!



I miss you darling!

2009-08-03 | 21:10:04

sv: naww tack:)

2009-08-04 | 18:07:46

sv: of course! har du bytt nummer? du kan väl höra av dig så hittar vi på något:D puss <3

2009-08-04 | 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback