odensalas små fjortisar





sitter och lyssnar på låten som var min absoluta favoritlåt för några år sen, det sprutar minnen i mitt huvud..
inatt låg iaf jag & hanna och pratade hur länge som helst, somnade imorse någon gång, det var så himla najs.
roligast var min och eriks konversation igår kväll någon gång..
f: har du varit ute och lekt gangster med odensalas små fjortisar?
e: det finns inga små fjortisar i odensala
f: nehe, nej och de finns inga älgar i skogen heller
hahaha..

när jag och hanna vaknade imorse åkte vi lite senare på apoteket, köpte en tillhörande ansiktskräm till rengöringen jag köpte igår, tjoho!
sen hämtade mamma mig, och vi åkte och hämtade ninisen, han var mycket större än jag trodde, trots att han bara var ett år, men jag vart på gogen ändå, så han fick följa med hem, så nu skuttar han runt här, nere på bryggan och grejar, lilla gubben. tror han ska få heta pelle... men jag är inte säker, kanske blir rasmus eller något istället.
´
har dessutom varit med marielle idag, myspys!
imorgon ska vi till kyrkan och tända ett ljus för dennis, först ska jag klippa mig..
sen kommer nog lotta & denize hit på kvällen, får se om vi kanske badar tunna eller något.

nu håller jag på att fixa med hannas födelsedagspresent, det går åt helvete!
FAN! vad jag hatar när mina planer inte går som dom ska... DÖ!
ska försöka fixa det först, sen ska vi basta! anna har eldat i bastun, mysilipys.

ser mig i spegeln med ögon röda av gråt,
jag tänker hur gick det till?
hur bar dom sig åt?





åh vi måste bada tunna någon kväll framöver:D puss<3

2009-08-12 | 23:22:21

låter som en helmysig dag !

tänkte bara säga att jg tycker kaninen ska få heta rasumus, en liten rasse sådär. det är fint. :)

ha en trevlig dag.

2009-08-13 | 12:13:02

Tack för en underbar dag min vän, du är grym !

Hade en mysig dag med dig, familjen och pelle :) <3

2009-08-13 | 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback