gröna milen

två dagar kvar, två ynka dagar kvar innan skolan börjar.
imorgon ska jag & lotta sova hos sandra, vi ska kika på film och mysa sista natten på detta sommarlov..


igårkväll kollaa de vi på den gröna milen, hade aldrig sett den förut så jag fällde några tårar, men gud vilken bra film!
sen gick jag & cornelia och la oss, kollade på sista eva & adam filmen, det är så himla underbara filmer!



och tobbe, vilken gud!





efter filmen låg vi och surrade någon timme, sen somnade jag typ mitt i en mening..
sen drömde jag inatt, och allt var så verkligt. . det är sjukt läskigt när man vaknar och fortfarande är irriterad liksom.


vaknade imorse, åt frukost med hela familjen, lite ovant och vara åtta/nio personer när man sitter och äter, men de blir nog bra så småningom.. efter det städade jag pelles bur, medan han & cevin var ute och lekte, nu ska jag börja packa ihop mina grejjer, imorgon åker jag till mamma, världens bästa mamma.

schemat inför skolstarten känns väll sådär.. uscha.



nej, nu ska jag göra annat!
xoxo babies!


mosprfo??



ingen som läser normala ämnen på skolan numera? ;)



Men fy för att börja 8,15 varje morgon :(

2009-08-23 | 23:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback