tänk den dagen thåström ska begravas..

jag har aldrig riktigt lyssnat på michael jackson, han har väll skrivit någon bra låt, men jag har aldrig tyckt att han är guuuuden, kommer aldrig göra det heller!
höjde väll kanske på ögonbrynet en aning när han dog, men inte mer än så!
folk tycker ju om olika musik liksom, och jag HATAR  när folk hackar på mig för att jag inte tyckte michael jackson som om han vore skaparen av jorden liksom..
men tänk den dagen thåström ska begravas, vad ska jag göra då liksom?
därför bjuder jag på en fin låt, dra i er och bli kloka!





igår följde marielle med mig hem, vi kollade på cinderella story, han är inte så snygg chad-michael murray va?
sen kollade vi på kärlek utan gräns, och jag älskar den filmen, den måste ni se!
sen åkte marielle hem, jag gick ut en sväng, sen kollade jag på den nya serien på ettan som går på onsdagar klockan nio, livvakterna. en dansk serie som hade första avsnittet igår, den verkade vara bra, så jag ska försöka hänga med varje vecka. och efter det, var det de efterlängtade tru blood, det var typ bättre än jag föreställt mig, tv-kväll med ettan på onsdagar framöver!


det är skönt att komma igång med morgonrutinerna igen, morgnarna hos mamma är typ det bästa som finns! allt är stillsamt och lugnt, jag har TV på rummet så jag kan kolla på nyheterna och allting ifred..
den här veckan har gått fort, imorgon är det fredag!
har för mig att vi bestämde oss för krogen, men första ska vi iaf vara hemma hos ida, urkul!
svenskalektionen idag var hur kuuul som helst, bortsett från att vi inte fattade något..  men jag & mica garvade som tusan där ett tåg, tårarna rann ju.. imorgon har  vi svenska, och sen filosofi, hoppas att filosofin är typ som psykologin!


vad är det för speciellt med bon jovis låt bed of roses?
den bara är sådär rörande på något vis, igårkväll när jag skulle sova spelade rixfm den, och jag bara hörde introt och rös nästan genom hela kroppen liksom. sen låg jag och funderade varför det blev så, och vad som är så speciell? låg säkert i en kvart och hade disskusion med mig själv, sen ramlade poletten ner! så jag stängde av radion, och somnade..
här får ni, nu kan ni ligga och fundera på vad jag kom fram till inatt! hahaha..





igår bar jag fyrahundranio plankor också, la dom på två pallbockar!
sen var inte de bra... så jag fick flytta dom en meter till vänster, hallå? ge mig styrka liksom...
sen skulle jag hjälpa anna med byggställningen idag, och jag har kommit fram till att de var ganska tur att jag inte gick bygg.. hahaha, heja frida!

idag köpte jag nya hörlurar också, och hittills är det de bästa härlurarna jag köpt!
efter skolan hämtade anna & olle mig, så åkte vi upp på djuraffären så jag kunde köpa ny sele åt min lilla bebis, och lite andra småsaker. så nu sitter han ute och äter krusbär, haha.


imorgon är det fredag,
imorgon fyller jessica år,
imorgon är det två skolfria dagar framöver!


nej..
lite hayden pannetiere - wake up call kanske?

ciao ciao




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback