operation snakebite

hej och hå, vilken dag... var ska jag börja?
vaknade imorse av att högra delen av mitt snakebite var borta, alltså yttre delen av piercingen, och till min förvåning satt baksidan kvar, inuti läppen.. jag försökte pressa ut den, tryckte så hårt att tårarna rann, men den stannade kvar..
tänkte först låta den vara kvar, men när det började svälla upp & vara, uteslöt jag den tanken.
när jag var klar med körlektionen, som förövrigt gick awesome idag, åkte jag ner på sjukhuset och blev skickad till öron/näsa/hals, där satt dom på mig fina kläder och tog med mig in i operationssalen och satt en bedövningsspruta i läppen på mig, och den smärtan var nästan högre än när min fot gick av och fred sig bak och fram.. sen snittade dom iaf upp läppen och plockade ut den lilla djävulen som var där inne, sydde igen det och sen var de klart! och eftersom nerverna ligger annorlunda nu, kan jag inte ta om hålet.. så det är bara vara nöjd att jag fick ha snakebitet i två veckor, jag vill nog fälla en tår känns det som... buhuhu.

när jag var klar på sjukan åkte jag ut till ås, till ulrika, ska vara här ikväll. myspys.
imorgon ska jag på stan med habibi, sen åker vi hem till mig för att sedan gå ner till stenbrottet och festa hela natten!



nu ska jag se om ulrika behöver hjälp med maten, och visst ja... hoppas på finväder imorgon!



you don't drive me anywere, but totaly insane...



Men guuuu va synd gumman....du som va så himla cool med Äkxstralyyserna dina..:))



KraaaaaaaaaaaaaM

2009-08-20 | 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback