tio bra saker med mitt sommarlov!

är hos mamma nu, solen lyser och renoveringen är få högsta nivå..
tussen & hans kompis är här och lägger nytt tak, när man sitter här och bloggar känns de som taket ska rasa in på mig..
nu ska jag snart åka till sandra, jag & lotta ska sova där inatt, sista kvällen innan sommarlovet är slut, myspys.


som sagt, imorgon börjar skolan igen, sista året, vilket betyder sista rycket, sen börjar livet!
här är mitt sommarlov, tio bra saker med sommarlovet tvåtusennio!


 härliga kvällar på stråket, med underbara vänner och musik!


 soliga dagar på släktträffen i juli! tre dagar med många skratt, långa nätter & en otroligt härlig släkt!



 thåström, världens bästa thåström spelade på yran, och jag tror nog det var det bästa som hänt denna sommar!



  falun! det vart roliga dagar i falun i två omgångar! sol, bad, cruising & vin, falun är fint de!


 jag fick min kaninbebis, min fina pelle!



 cevin blev en del av familjen på pappas sida, goknul!


 några härliga, minnesvärda kvällar i stenbrottet blev det, självklart med härliga människor också!




 yran 2009! mina raringar från stockholm & uppsala kom upp för att tillbringa en helg med yra här, så med dom & mina östersundskompisar hade jag en superhelg!



 min tatuering! fick äntligen tatuera mig, men det känns faktiskt som den gången och aldrig mer, klen som man är.. haha!




 sundsvall! två härliga dagar i sundsvall med mamma, anna & lillebror!


nu har jag lyssnat på jill johnson hela dagen, längtar tills min personliga autograf kommer som min faster har fixat!
nu ska jag packa ihop och åka in mot stan till mina tjejjer, skola imorgon.. uscha!

there you are, here i am, like we've always been.
we don't talk, we don't touch, we don't act like friends,
will this ever end? were we ever there?
i don't recognize, the man inside you eyes,
and what do you see, when you're looking at me?
what happened to forever? what happened to our never?
leave you in the dark, leave you in the cold, leave you there all alone..
what happened to the passion and hope?
what happened to missing you when you're gone?
what happened to me? what happened to you, what happened to us?

jill johnson - what happened to us




Gör du? =) så kul :P heheh =) Gör du då? =)

2009-08-25 | 00:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback