summer is out for school

blandade känslor, hur fungerar det egentligen?
jag är jätteglad att jag får tillbringa dagarna med mina tjejer igen,
men själva skolan? nej, jag känner redan hur less jag är, efter en halvtimmes ''upprop'' idag..
måste försöka hitta inspiration någonstans, studenten borde ju locka, men de känns så långt borta..
schemat var inte så tokigt iallafall, visst får vi inte sluta elva på fredagar, men vi har ju filosofi sista lektionen så det känns ändå okej, måndag morgon har vi sovmorgon, och börjar 12.10 med psykologi, tisdagarna kommer bli långa, men det är nog den enda jobbiga dagen.
onsdagar har vi först individuellt val typ, och sen estetiskt val, torsdagarna har vi individuellt val igen, och sen svenska, och fredagarna börjar med svenska, följt av filosofi, jag kanske klarar av det?

men men, nog om det nu!
hade världens roligaste eftermiddag/kväll/natt igår,
började med att träffa tjejerna på tehuset, sen gick vi på stan en sväng, några av oss gick sen hem till sandra och färgade hennes hår svart, supersnyggt! sen åkte denize hem, och jag, lotta & sandra gick och köpte mat.
utanför traktören fick vi världens skrattanfall, och de var inte lite fnissande direkt, det var asgarv rakt ut! hela kyrkparken glodde på oss, herregud har ni aldrig sett folk skratta förut eller!?
sen skrattade vi resten av kvällen, och fjantade oss mer än vanligt, och vi fick några dumma ideér där ett tag, men vad gör man inte för att få skratta liksom?
runt tolv inatt kom johan, jehan, kim & johan förbi, så vi var ute med dom ett tag innan vi gick in och somnade, och innan jag somnade kom jag fram till att jag inte kan BB, mamma förstår vad jag menar, men herregud de går inte..
vaknade runt tio imorse, sen gjorde vi oss iordning, mötte uppå tjejerna, och gick till skolan.. känns enormt konstigt att man ska springa upp & ner i den där stentrappen igen, herregud..

och vad gör jag nudå?
ingenting, jag ska ta och ringa en av mina bästa kompisar som är gravid i elfte veckan, och ni behöver inte fundera på vem det är, för det är ingen av er som har träffat henne.. tänk att hon ska få barn, alltså på riktigt.. en liten bebis..
men jag vet hur mycket du vill detta hjärtat, och jag är glad för din skull! och jag hoppas du klarar av gymnasiet samtidigt som detta, och även om det är någramil mellan oss, finns jag där jämt, precis som förut!

hittade en gammal bild på mig och ida, supersnygg!
jag ser verkligen ut som en kines i kajal, hrmpf...





nu ska jag käka något, sen ska jag packa upp min väska.
ikväll ska jag bara vara hemma, imorgon är det individuella samtal vid 09.00!

hej svejs



snygga brudar;)

2009-08-25 | 18:55:50



Hejja gumman min...kämpa kämpa kämpa...du e STARK som en grizzly...don´t forget it !



Puss puss

2009-08-25 | 22:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback