paljetter paljetter

grattis jessica på artonårsdagen!

vilken otrooooligt seg dag,
trodde filosofin skulle vara rolig men den var bara typ, konstigt..
aja! efter skolan åkte jag & köpte nya skrivböcker till skolan eftersom dom andra gick sönder igår,
runt hela stan men inte ett enda hellokitty... men jag får väll fixa egna! köpte lite paljetter och grejer också, wihoo!
köpte även snygga papper till mina & tjejernas namnskyltar till fritidsturismen! om dom var rosa? klart dom var!

nu ska jag äta med la familia,
sen ska jag till ida och förfesta med brudarna, sen ska vi på krogen!


vi tar en festlig bild!




fan, det värker
det ilar då och då
det känns ibland som om alla har
förstått utom jag




hoppas du får en härlig kväll:D puss<3

2009-08-28 | 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback