genomblöt

har precis kommit hem, och eftersom klockan är efter tolv så är det väll lördag 22/8 eller?
har haft en trevlig kväll, dock hade det kunnat regnat LITE mindre, men det var mysigt iaf.
tack alla människor som var där och hade kul, vi fick oss några skratt genom kvällen åtminstonde!
bjuder på dom bilderna jag kunde föra över till datorn, resten får vara!
nu ska jag kolla på hannah montana the movie, och eftersom jag bloggar nu slipper jag det när jag vaknar ''imorgon''...
imorgon förövrigt ska jag bara vara hemma, lizette kommer hit och äter middag, sista lördagen på sommarlovet, ska man typ deppa då?


 tältbygge.. här fick alla visa hur smart man var! eller osmart...

 hmm.. vilken pinne skulle in på vilken sida? eller va?

 efter lite fniss så stog de äntligen där!

 vi myste i vindskyddet!

 några hannor, habibi vad gör du för fin grimas?

 sweet, sweet vicky!

 en annan del av köping! ehm.. förlåt, vindskyddet menar jag!

 haha, de ser ut som jag häller i magnus lite vin, däremot såg jag ut att ha fjorton ögon, så hello kitty fick agera som censur!

 hej sexy lady, i love you soooo...

 underbara tjejer! men... jag ser juh PREGNANT ut?


 hihi, fniss i tjejhörnan!

 bajjan & slida!

 stiligt patten, riktigt stiligt!

 hasse & klasse, bill & bull, lång & lerhalm, eller ja, vad det nu må va..

 kille, tjej & tjej!

 du é min bästa vän, eller vad säger du habibi?

 en bild på sandra fanns det, bra jobbat!

 lotta var lite rund under fötterna tror jag faktiskt ;)

 snyggaste bilden får avsluta kvällen!


nu ska jag ta och göra lite te medan regnet smattrar, sen ska jag se på filmis & sen sova!

godnatt sverige, sov gott.



fan va jag älskar sista bilden xD

2009-08-22 | 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback