hemma igen

igår kom vi hem från sundsvall, har vart supertrevligt!
men att vakna imorse och känna att man kan börja räkna ner dagarna till skolan börjar på bara fingrarna är inte lika trevligt, jag får helt seriöst ont i magen när jag tänker på skolan, usch.

jag & moa sov till halv ett idag, sen klev vi upp och fixade lite, sen åkte vi ut till pappa.
nu håller jag på och fixar med rummet, som är överöst med massa saker, tar det aldrig slut?
just det, vi kollade på wildchild igår, och den är så jävla bra, vet inte hur många gånger jag sett den, men den är lätt värd att se!
sen kollade vi på usain bolts vinst igårkväll också, helt sjukt vilken människa alltså..

på fredag är det fest i stenbrottet, ska vi hemskt najs faktiskt!
sista rycket innan skolan börjar igen -.-

nu måste jag fortsätta med mitt evighetsgöra, sen måste jag fan ringa amanda också!

puss & hej!





stay with me - ironik (acoustic version)
<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback