ge dig kissie!

måste bara börja med att skriva några rader om kissie..
jag läser kissies blogg flera gånger om dagen, och jag brukar få sitta och garva, hon är lätt skön ibland.
men idag har hon dissat blondinbella återigen, det tycker jag är dåååååligt.
blondinbella vart väll känd långt innan henne? jag tycker hon ska fortsätta skriva om sina brutna naglar o.s.v!
låt blondinbella vara, eller brunettbella eller vad hon just nu är..

iallafall vaknade jag & cornelia runt tio imorse, jag hade 38,9 i feber och måste fucking dåligt.
klev dock upp och gjorde mig iordning, och till min stora förvåning såg min handled ut som en sumobrottares (min) mage! den var öm som stryk och värkte, så jag tog två ipren för den, och två ipren mot min feber, heja heja!
sen drog jag på ett bandage, sen käkade vi frulle och åkte in till stan, där släppte jag av henne och hon tog bussen hem, och jag åkte och jobbade. tack för en supermys-kväll igår skruttan, trots att jag mest låg och hostade...

döden var att jobba, helt klart.
när jag var ute i värmen frös jag som en gnu, när jag var inne i kylan svettades jag gärnet, tror t.o.m jag lyckades svimma inne på lagret, that's the way girl!
köpte med mig tre flaskor 2dl biodynamisk odlad apelsinjuice, ska tydligen var bra. sen köpte jag två nya flaskor babyolja, samt två schamposar, och en hudkräm, sen köpte jag fyra nya böcker också! alla verkade snopp-bra, vet inte hur jag ska hinna, ska väll börja läsa ut den jag håller på med!
när jag väl kom hem ringde jag lotta (min chef) och bad henne hitta en ersättare tills imorgon, jag är för sjukis för att jobba känner jag just nu..




ikväll ska jag vara hemma och kurera mig, nu ska jag sova några timmar.
imorgonkväll ska jag försöka orka mig till stenbrottet en sväng, på lördag är det kräftskiva!

puss & godnatt





jag älskar den här låten, den får mig rysa lika mycket varenda gång..


krya på dig gumman! puss<3

2009-08-06 | 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback