han är fan inte värd något, inte ens för fem öre

börjar med en flashback från bigbrother som iallafall jag kommer ihåg, jag skrattar lika mycket nu som då!





vaknade imorse, och solen sken! vart så himla glad, äntligen lite solsken!
åkte in på körlektion vid ett, använde min nya moppehjälm för första gången, fick den av anna & mamma när vi var i sundsvall i helgen, den är superkanon och de tackar vi så hjärtligt för! och körlektionen gick faktiskt bra :o jag kanske får körkortet NÅGON GÅNG...
åkte hem sen, käkade middag med familjen sen övningskörde jag tillbaka!
pelle har varit ute hela dagen, så han lär ju få spader i buren sen, lille gubben.
nu håller jag på och fixar på mitt rum igen, det tar juh flera dagar att gå igenom allting, hittade t.e.x farmors gamla 70-tals kläder som jag skule haft på en fest en gång, sen hittade jag alla försvunna leggings, och mina försvunna duntofflor, vilken vinst! ska väll fortsätta någon timme till.. sen ska jag hoppa i bingen, kanske hinner se en film också!
skulle jag vara tvungen att gifta mig, skulle jag nog gifta mig med robin bengtsson, det kom jag fram till idag!





1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du kommit till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen mot dig?
"Men guuud vad söt han är"


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

"Så ska du få dina pengar också! puss <3 ''


3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

"vi ses snart! <3 ''


4. Vilket sms blev du mest berörd av?´
'' hej bejb :) vad gör du? puss älskling <3 ''


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"bella ska ta hål i tungan om tre timmar :D"


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"han är fan inte värd någonting, inte ens fem öre! puss honey <3''


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
''godnatt <3''


8. Vad vill du höra mest av allt?
"ja, vill du det? :p''


9. Din romantiska replik?
''perfekt :) men du ska inte sova här imorgon alltså?''


10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
" kanonfint! :) ''


nu ska jag fortsätta med mitt evighetsgöra!
längtar efter freeedag!


Men äntligen gumman...ett ställe att KOMMENTERA dina inlägg..:)



Puss puss

2009-08-19 | 22:46:10

åh snygg robin bengtsson!

2009-08-20 | 11:18:37

mamma, du är bara SÅ ful. puss puss

2009-08-20 | 16:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback