welcome snakebite

kom hem för en stund sen, har vart och ätit med lotta min lotta!
inatt låg vi och såg in i framtiden, dessvärre kan man ju inte skriva ut namn i bloggen, eftersom fel människor antagligen läser det, men det slutade med att e & s blev ett par, och e red på s rygg på stan, jag skrattar fortfarande.. i & w blev kära i varandra! m & a gifte sig och fick utvecklingsstörda barn typ, hahahaha.

igår var vi på kräftskiva hos sandra, hur trevligt som helst!
hon, jag, vicky, lotta & denize hade lagat lite olika rätter och grejjer, så vi satt och åt i typ fyra timmar eller något, haha. efter en stund kom sofia, linn & ida och hälsade på :)
senare mot kvällningen fick jag äntligen min efterlängtade snakebite! först höll det på att bli en mouche, men så blev det inte! jag är iaf supernöjd, trots att det just nu ser ut som jag fått en smäll på käften..
efter det satt vi oss och kollade på dhw i flera timmar, jag & vicky somnade till en stund, hahaha.
imorse klockan sju åkte jag & lotta hem till henne, gick och la oss, och vaknade vid två tror jag klockan var, ganska utvilad!

så nu sitter jag här och väntar på lotta, borde inte bussen komma snart? nåväl..
vi ska beställa piercingar, ha gossipnight och garva ikväll, underbart i skitvädret.. -.-

bilderna sen kräftskivan igår snodde jag av lotta litegrann, hihihi.





nej nu kommer lotta!
hejsvejs!




åh, jag älskar det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback