one way, to another..

tänk vad saker förändras från ett år till ett annat,
från en dag till en annan,
från en timme till en annan..
när ska man sluta förvånas av vardagen?
folk ljuger och bedrar var och varannan dag, folk i ens närmaste närhet..
ligger mest och fnissar åt allt patetiskt just nu, men en dag kommer man nog inse..
man kan egentligen inte lita på någon, man ska lita på sig själv!
men man är alltid dum och pratar innan man tänker sig för, och även om det inte står skrivet, så pratas de vidare ändå, och alltid... till helt fel människa!

usch, jag måste sluta fundera så mycket!

läste något bra på internet idag iaf, jag skrattar inte med er längre, jag skrattar åt er





jag längtar efter min trygghet,
skönt att dagarna inför studenten bara blir färre..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback