shop until you drop

today i've worked!
det var ganska okej faktiskt, underhållningen under dagen var ovanligt roligt,
fick massa mms från min mor i huvudstaden, vissa var väntade, andra... oväntade!


inatt låg jag vaken och kollade på onetreehill, grät som en idiot i vissa avsnitt, men OMG vad jag älskar allt.
var lite seg imorse, men jag tog mig upp iaf, pappa var krasslig och hemma från jobbet, lite avis när han låg kvar och sov..
efter jobbet åkte jag och inhandlade lite nödvändiga saker, eller... nödvändiga enligt mig iaf!
b.l.a köpte jag en ny ögonkräm på apoteket, eftersom min gamla är slut, den kostade ungefär lika mycket som den på bodyshop som är kanonbra, 119:- fick jag betala, nu är det upp till bevis! köpte även ett par skor, ny foundation, eller ja.. tre stycken, lite beslutsångest där ett tag, festade till och köpte en kajal också, man måste ju prova... sandra vart dock överlycklig, hahaha! sen blev det lite underkläder, iste, hårinpackning, hårfärg och lite grejer, i love shopping!




nu ska jag, sandra & lotta ha tjejkväll!
kolla på film och färga håret, myspysis!
på fredag blire fekke igen, gör man ingenting annat eller?
i oktober är det dags för rokkryssningen, och schlagerprinsessan längtar fan!
nej, åter till färgningen! xoxo




och jag ångrar det mesta, hur blev det så?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback