mot sundsvall!

i förrgår var jag hos lotta och kollade på film med henne och denize, det var supermysigt!
igår var jag på stan med hanna, smart att åka på stan och shoppa innan man ska åka till sundsvall? åhh..
köpte iaf två bh:ar och ett par trosor, en tröja & en kjol, massa skolgrejjer, ett hårvax på MUS, ögonskuggor på bodyshop (nu har jag allar kuber!!!) sen köpte jag även ett nytt hellokitty bäddset, och snöarmband, hej supernöjd!

nu är vi påväg till sundsvall snart, jag var SÅHÄR trött imorse, och stog typ och sov i duschen, men det blev bättre.
nu ska vi snart åka, ska först och främst stanna vid birsta & ikea, sen vidare ut på alnö, och när jag tänker på alnö tänker jag på fotbollskillarna som var i ytterhogdal ett år, amanda kommer ihåg?

nu börjar dagarna inför skolan minska sakta men säkert, HALLÅ VAD HÄNDER!?
vart är mitt sommarlov? aja.. bara börja ladda nu, några dagar kvar..



inte så illa va?


haha OM jag minns, :D

2009-08-15 | 16:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback