sjukis




jag har så sjukt ont i handleden, och går det bra och jobba då? nej det går bajs, vad less jag blir.
dessutom hade jag ännu ondare i halsen imorse, örat värkte och jag hostade & snorade som värsta pensionären.
ska försöka åka och jobba imorgon iaf, även om det var grymt tungt idag, huvudet typ sprängdes, kanske bli sängliggandes i helgen, men då får det väll bli så...





åkte iaf till jobbet idag, sen åkte jag till mamma för att hämta lite saker. kom på att jag glömde nyckeln hos pappa när jag kom dit, och hittade inte extranyckeln heller... så jag pillade upp fönstret, och hängde mig in bakifrån och låste upp låset! smidigt värre! grannen kollade dessutom lite konstigt på mig, jäkla gubbe! påminner om den gången jag & denize skulle in genom hennes fönster på översta våningen i lugnvik, fy vilken syn.. säger bara, don't forget the key!
well well, åkte hem till pappa senare, käkade världens goaste kycklinggryta som ulrika hade gjort.
efter det har jag och cornelia hållt på i timmar och sorterat alla mina smycken. slängt, parat ihop, hängt upp, och dampat gnu över massa fula örhängen. men nu hänger dom där dom ska, yes!
nu ska vi kolla på film tänkte jag, vet inte riktigt vad det blir, men det blir något roligt iaf.
inatt kollade jag klart på sista säsongen av onetreehill, sorgligt! vad ska mitt liv gå ut på nu liksom?

längtar efter min mamma, tycker hon ska komma hem till fiffi nu!
xoxo



inatt drömde jag att jag & sandras storebror hånglade på ica-parkeringen,
samtidigt som sandra och hennes snygga jobbarkompis satt i en bil och väntade,
det tyckte vi var en najs dröm, hahaha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback