walla habibi, ja vad vill ni?

imorse klockan åtta ungefär kom olle in i mitt rum och frågade om han fick spela på xboxet,
jag var typ död så han fick komma tillbaka senare..
klev upp några timmar senare, gjorde iordning mig och åkte in mot stan.
mötte upp hanna, sen åkte vi och shoppade lite! köpte bl.a mina efterlängtade hellokitty skrivböcker, pennskrin och grejer, rengöring till piercingen, ett fint armband, och lite grejer, men mest av allt var jag glad att få vara med habibi igen! <3
senare ringde mamma, sa att hon hittat min framtida kanin, och två burar också, och hon skulle betala!
så imorgon åker vi och hämtar honom, tror han ska få heta pelle! förövrigt har jag världens bästa mamma.

jag och hanna gjorde middag förut, efter att vi vart och hyrt film, wallander & surfing boy eller något, wallanderfilmen var superbra! nu ska vi se den andra filmen, sen ska vi ligga och prata hela natten, har massvis och prata om!



imorgon ska jag vara med marre, vi ska göra en superviktig sak, tur man har vänner säger jag bara.
hoppas det är finväder, så vi kan sola lite också!
nu ska jag gör något vettigare än skriva här, vi ska nog åka på statiol en snabbis, b&j kanske?

puss & kram från fiffi & pelle



åh guuud vilken sööt! när får jag träffa han? :) haha puss<3

2009-08-12 | 14:59:28

men hej hurra vilken hårboll! :D

2009-08-14 | 16:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback