kräftskiva

idag fyller petra år, grattis på födelsedagen sötan!


låg hemma och vilade mest hela dagen igår, hostade som en gnu och snorade.
vid fem kom elin & marre till mig, då gjorde vi oss iordning och mötte upp denize, sandra, lotta & vicky runt sju, då gick vi ner till stenbrottet i det fina vädret, myspys!
sen kom det mer folk, helt otroligt att så många från förra klassen var där, men det var asnajs.
sen hämtade joel upp mig, marre och elin. släppte av mig & elin hemma, och sen åkte hon hem, och jag la mig och kollade på film, och hostade... kände att jag kanske skulle hålly mig hemma, men jag tror inte de va?
det var en härlig kväll bortsett från några saker, tack allihopa!




ikväll är det kräftskiva hos världens bästa bajjan, ska försöka få till lite finare bilder då!
det är bara tjejer där, och de är underbara tjejer, jag längtar! just det, vi ska boka biljetterna också :D
nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag plocka ihop lite, sen åker jag.
idag har min bästa vän kommit hem också, så nu är mitt liv på topp igen!
dessutom kommer min familj hem imorgon, och jag längtar efter dom, SÅHÄR mycket!


So I don't look back, still I'm dying with every step I take.
But I don't look back, don't you know love can kill anyone?






over and out!


vem? på bilden? sista bilden...

2009-08-10 | 22:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback