farväl körkort

vad ska jag börja skriva om idag? jag kan ju börja med det där förbannade körkortet...
jag kommer nog aldrig ta körkort, jag vet att jag inte ska ha den inställningen men det går trögt nu.
jag kan ingenting från grunden, jag tycker inte det är roligt, och bilarna hatar nog mig.
var på körlektion idag, det gick väll av och an, fungerade men inte mer än så! det suger...
önskar verkligen att jag var duktig, och att jag kunde köra, men ICKE!
har körlektion imorgon, och på torsdag också, får väll se om de blir så att man måste hänga sig på fredag kanske..



och nu till något roligare, filmen 17 again!
så himla underbar, såg den igår. hade egentligen tänkt att vänta och se den med hanna, men jag kunde inte hålla mig!
lätt sevärd film, och världens bästa slut, och såklart världens bästa zac efron i huvudrollen! hmm.. fick plötsligt ett minne när jag och hanna var och kissade i skogen på någon fest i lugnvik, och sen fantiserade vi ihop att efron spelade fotboll på planen bredvid, hahaha, ibland lever man upp till sin hårfärg..
men han är fin ibland denna pojken, han har jordens finaste leénde iallafall!






fixade lite på mitt rum igår också, ska väll ta och städa garderoberna imorgon tror jag, men iallafall så avslutade jag fixandet med att tappa en tvåfärgad ögonskugga från bodyshop, använd typ två gånger, rakt ner i golvet... färgerna sprutade överallt och jag vart bara så less, satt mig på sängen och grät en skvätt.. pappa trodde det hänt något allvarligt, och började fnissa åt mig när jag sa att en ögonskugga gått sönder, okej.. jag kanske var LITE mesig..
somnade iallafall i mina nya, fina, underbara sängkläder med hellokitty på, i love them! ska hålla i dom så inte någon av småsystrarna slarvar bort örngottet igen... -.-

hello-kitty-jewelry-01.jpg Hello Kitty image by sexyashell_photos



ikväll har jag och pappa varit ute och övningskört, kollat på molly fotbollsmatch, vinst med 3-1!
sen åkte vi till sportfältet och kollade på cornelias match, dom vann med typ 9-0 eller vad det var, så vinstkvällen ikväll!
sen åkte vi hem, och nu ska jag snart kolla på nyaste wallanderfilmen, tjuven! hoppas den är lika bra som dom andra..

sen måste jag påpeka att facebooks frågor i friend fact, är lite konstiga...
och inte nog med det, vad lämnar folk för konstiga svar!?




hallå liksom...

1. Hur gammal är du om fem år? tjugotre
2. Vem var den sista du träffade? måste väll vara pelle, om han räknas
3. Hur lång är du? 163,5 tror jag
4. Vilken var den senaste film du sett? 17 again
5. Vem ringde du senast? mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? alla skickade sms är raderade
7. Vad är dagens planer? jag ska kolla på film, sen sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? mamma & anna är förlovade, pappa & ulrika är ingenting
10. När såg du senast din mamma? idag

11. Vilken ögonfärg har du? ingen aning, någon tråkig
12. När vaknade du idag? halv tio
13. Har du någon gång hittat en katt? har jag säkert gjort
14. Vilken är din favoritplats? stockholm, alla dagar, hela året
15. Vilken plats föredrar du minst? skolan, räknas den?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i stockholm med mina barn
17. Vad skrämde dig som barn? pip-hasse
18. Vem fick dig att skratta senast?
ruffe
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? det är väll ingen?
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? det beror på hur trött jag är
22. Hur många kuddar har du i sängen? two in one!
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? full och full, spydde iallafall på tunnelbanespåret
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? absolut
27. Vilken är din favoritglass? b&j
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? flytta härifrån med hull & hår!
29. Tycker du om kinamat? mums
30. Tycker du om kaffe? ja

31. Vad dricker du till frukost? kaffe typ
32. Sover du på någon särskild sida? helst mot väggen
33. Kan du spela poker? jsg är sämst
34. Tycker du om att mysa? ja
35. Är du en beroendemänniska? beror på av vad?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja
37. Vill du ha barn? ja
38. Kan du några andra språk än svenska? ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja
40. Föredrar du havet eller en pool? havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? saker
42. Äger du dyra smycken? dyra för mig iallfall
43. Har du någon gång testat narkotika? nej, och kommer aldrig hända heller
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en snus, haha
45. Vem är den roligaste människan du känner? sussi eng, den stjärnan
46. Välj ett ärr på din kropp? vaddå välj? det på min tå då kanske
47. Vad har du för ringsignal? thåström - hjärter dam
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja, mina första nike-skor!
49. Flirtar du mycket? när jag är onykter kanske..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? nyårsfesten i stockholm

51. Kan du byta olja på bilen?  nej, herregud nej!
52. Har du fått fortkörningsböter? nej, men jag kommer garanterat få
53. Vilken var den senaste bok du läste? sommardöden
54. Läser du dagstidningen? ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? vecko révyn!
56. Dansar du i bilen? men hahaha, nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? and even if it hurts, and the memories is there somehow, you know that the right thing...
59. När var du i kyrkan senast? i torsdags
60. Vilka personer utmanar du? vem som helst, men marre du måste göra det!

jag längtar tills på fredag, sista festen innan skolan börjar.. be there!



hahahaha, du är så rolig frida. fy vad jag skrattade när jag läste det du skrev om körkortet och hägningen! kämpa på nu, och det där med ögonskuggorna... jag lider med dig. puss & kram från lill mandy (p.s tröjan lades ut idag på gina, så nice ;)

2009-08-19 | 00:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback